Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

16 November 2008

kAWan dAn sAhAbAt



KAWAN ngan SAHABAT...

Nampak macam sama, tp ertinye banyak beza....KAWAN, senang di cari dan senang pergi... kawan di mana2 pon kta blh jumpa.. dlm bus, kolej, sek, dll.... jumpa sakali bersembang dah jd kawan...bagus berkawan nie...tp ada KAWAN yang time da masalah ja cari kta...time senang2 happy2 xda plak nak ajak... ada KAWAN yang time kta nak mintak tlg susah sangat..kadang2 kta pikir 1000x nak mintak tlg pada dia..SAHABAT, kawan yang ada time kta ssh or senang, blh membantu,kalau kta mintak tlg ape2 SAHABAT cuba membantu walaupon ckit...KAWAN banyak, tp SAHABAT satu dalam seribu... cuba korang fikirkan sejenak... dalam banyak2 KAWAN2 korang... yang mana stu SAHABAT korang... mst ssh nak dapat kan??

hargai la SAHABAT sayangi lah KAWAN.

3 comments:

NASRUL NASH said...

yg kat atas nie kawan ke sahabat??
lalalala...

Sr_Omr™ said...

nie smua kawan aku :)

|+akatsuki_sizuka+| said...

mmg ssh nk carik kawan n sahabat auw. ayt ko td mmg btl tersentuh aty ak :D wah !