Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

13 November 2008

bLAjaq PentiNg Atau X

aku dlu time sek men blajaq kurang pandai ckit... time PMR boleh la tahan result dia(ckit ja la)...time SPM aku hancur ckit....coz aku xnak blajaq btl2.... yela time 2 xtau lg pentingnya SPM nie...pas aku dapat result...mak+ayah+akak+abang2 aku smua kecewa dgn aku...(aku sedih sangat time 2).. pas SPM aku keja kejap+PLKN bru aku dapat sambung blajaq balik.... dkt setahun gak la aku tunggu nak sambung blajaq.... pas aku sambung blajaq, start pada 2.. aku dah azam dalam diri aku... aku nak blajaq btl2... aku nak buktikan yang aku nie pon berguna...(coz smua abg2 n akak aku masuk U)..... aku blajaq 2 tahun untuk lpskan sijil....time aku blajaq 2.. aku tinggalkan atau kurangkan dunia luar... cinta+lepak+merayau... aku xnak dah family aku kecewa utk aku bt kali ke2... bla aku dah azam dlm diri aku kuat... aku bru rasa pentingnya blajaq nie...alhamdulilah aku lepas dgn jayanya dlm sijil(kolej komuniti)...skg aku dapat plak sambung ke tahap diploma(kolej komuniti gak)..dip nie bru ja diadakan... sbb 2 xramai yang dapat..intake pon stahun skali... dlm bratus2 org apply... hanya 45 orang yang dapat dlm kos komputer(yang aku amik nie) aku rasa bersyukur... aku harap tahap dip nie...aku blh lepasinya sama mcm sijil dlu...(ne usaha lbh ckit lerr)...

menuntut lah ilmu selagi anda mampu....

2 kata2 aku pegang smpi skg...

2 comments:

ɥ s ɐ u said...

kita serupa...
hehehe...
:>

Anonymous said...

aku doakan ko dpt smbg degree mcm aku nti lps ko abis dip..
parents ko tetap sayang ko..
all the best my FRIEND..=)